قزوین، بلوار بهشتی، ساختمان دیپلمات، واحد 34
info@sarvcg.ir
028-33354000
تماس ۳۳۳۵۴۰۰۰

بایگانی نوشته‌ها


قیمت گذاری سهام شرکت

قیمت گذاری سهام شرکت

تعیین ارزش واقعی و یا ارزش گذاری شرکت‌ها ویا به عبارتی ارزیابی سهام،  در مواقع لزوم از موضوعات بسیار مهم و باارزش ازنظر اقتصادی است. ارزیابی  سهام شرکت ها عموماً با یکی از اهداف ذیل صورت می‌پذیرد:با هدف فروش سهامارزش‌افزودهافزایش سرمایهبا هدف خروج از شرکت‌های مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارتذیلاً هریک از موارد را به‌صورت مختصر شرح می‌دهیم، تفصیل این موارد به‌صورت مجزا در مقالات اختصاصی در سایت موجود است.

قیمت گذاری کارخانه

قیمت گذاری کارخانه

مجموع ارزش دارایی های (مشهود و نامشهود) بدون در نظر گرفتن دارایی جاری و یا بدهی نشان دهنده ارزش کارخانه می باشد.ارزیابی  موارد فوق هرکدام بصورت جداگانه توسط کارشناس  در رشته مربوطه و صلاحیت  مورد نیاز با توجه به حوزه کارشناس انجام می پذیرد و نهایتاً مجموع ارزش  گزارشات کارشناسان به نرخ عادلانه نشان دهنده کارشناسی و ارزیابی قیمت  کارخانه می باشد.

مریلین هیوسون بهترین مدیر زن قرن

مریلین هیوسون بهترین مدیر زن قرن

مریلین هیوسون، اکنون چهره‌ای برجسته در صنعت هوافضا، صنایع نظامی و  البته، راهبردهای دفاعی است که به دلیل مدیریت و رهبری خاص در شرکت لاکهید  مارتین، نام خود را در فهرست برترین مدیران یک قرن اخیر ثبت کرده است.  لاکهید مارتین کورپوریشن، یک شرکت صنایع هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت  اطلاعات آمریکایی است که در سال ۱۹۹۵ از به‌ هم پیوستن شرکت‌های لاکهید و  مارتین مریتا، در ایالت مریلند ایالات‌متحده تشکیل شد.

روش و فرمول محاسبه حقوق و دستمزد مشاور مدیریت قسمت دوم

روش و فرمول محاسبه حقوق و دستمزد مشاور مدیریت قسمت دوم

دریافت مبلغ کمتر هنگام شروع کار  مشاوره برای جذب مشتریان بیشتر و به  دست  آوردن رزومه‌ای قوی‌تر، می‌تواند  برای شما کارایی بیشتری داشته باشد.   حتی ممکن است برای شروع بخواهید در  مورد دستمزدی غیرنقدی با مشتری وارد   مذاکره شوید. دستمزد غیرنقدی می‌تواند  نوشتن یک نقد مثبت از سوی مشتری در   وب‌سایت و فضای مجازی باشد. اما نکته  تامل برانگیز این است که در طول   زمان‌های مشخص بر قیمت‌گذاری خود نظارت  کنید، چرا که ممکن است در بازار  به  عنوان مشاوری ارزان قیمت جا بیفتید.

روش و فرمول محاسبه حقوق و دستمزد مشاور مدیریت

روش و فرمول محاسبه حقوق و دستمزد مشاور مدیریت

به‌عنوان یک مشاور، می‌توانید مبلغ دریافتی خود را براساس میزان  تخصص‌تان  تعیین کنید. برای محاسبه مبلغ دریافتی بر اساس ساعت، دو راه وجود  دارد؛  یکی از روش‌های محاسبه این است که ساعات کاری خود را معادل یک کارمند   تمام‌وقت در شرکت در نظر بگیرید و حقوق سالانه او را بر ۵۰ هفته کاری   تقسیم کنید. بدین‌ترتیب درآمد هفتگی کارمند به دست می‌آید. سپس عدد به دست   آمده را بر ۴۴ ساعت کاری در هفته تقسیم کنید تا دستمزد روزانه او مشخص  شود.  اکنون می‌توانید به دستمزد روزانه کارمند یک ضریب بدهید. این ضریب  عدد  ثابتی نیست و به دانش و تجربه مشاور بستگی دارد. به‌عنوان مثال یک  مشاور  کم‌تجربه می‌تواند ضریب ۲ به دستمزد روزانه بدهد، درحالی‌که این  ضریب برای  یک مشاور باسابقه و شناخته‌شده، ممکن است عدد ۸ در نظر گرفته  شود.

مارکتینگ (بازاریابی) و محیط زیست

مارکتینگ (بازاریابی) و محیط زیست

اینکه کسب و  کارتان را تحت عنوان «سازگار با طبیعت» بازاریابی کنید ایده  درخشانی است که  می‌تواند مشتریان شما را به آن دسته از کالاها جذب کند.  مشتری احتمالی شما  می‌تواند یک مدیر اجرایی در پاریس، یک هتل مجلل یا یک  چشمه آب معدنی در  استرالیا، یا یک شیخ عربی باشد.

بخش بندی بازار در عمل

بخش بندی بازار در عمل

بخش‌بندي  بازار بر يك اصل ساده بنا شده است: مشتريان با هم فرق مي‌كنند و  خواسته‌ها  و رفتارهاي خريد متنوعي دارند. اين مطلب در مورد همه بخش‌هاي  تجاري و براي  همه كالاها و خدمات صدق مي‌كند، حتي بخش‌هاي غيرانتفاعي؛  معني آن براي  بازاريابان اين است كه مشتريان انتظار دارند انواع گوناگوني  از محصولات با  ويژگي‌ها و مزاياي متفاوت به آنها عرضه شود

صدا و آوای نام برند ابزار استراتژیک

صدا و آوای نام برند ابزار استراتژیک

بازاریابان  و حرفه‌ای‌های دنیای برندسازی مدت زمان زیادی است که در مورد  آهنگ صدای  برند صحبت می‌کنند. این اصطلاح عبارتی است که همه ما فکر  می‌کنیم که آن را  درک کرده‌ایم، اما این اصطلاح زیاد هم شفاف نیست: ما  نمی‌توانیم با اطمینان  بگوییم که آهنگ صدای برند از چه تشکیل شده است، اما  وقتی آن را می‌بینیم  یا می‌شنویم، می‌شناسیم.

انتخاب نام برند و تمایز

انتخاب نام برند و تمایز

تمایز از ذات برندسازی ریشه گرفته و قانونی  استثنا‌ناپذیر در برندسازی  است. هیچ برندی با تقلید از رقبا به موفقیت  چشمگیر و پایدار نمی‌رسد؛ با  وجود این برخی برندها آگاهانه یا غیرآگاهانه  مرتبا در حال شبیه شدن به  رقبای قدرتمندشان هستند.یکی از راه‌های  مهم ایجاد تمایز با رقبا،  انتخاب نامی متمایز است. اگر نام برند شما به  اندازه کافی متمایز از نام  برند رقبایتان نباشد، حداقل با یکی از مسائل زیر  مواجه خواهید شد:- از همان ابتدا متهم به تقلید از رقیب می‌شوید.- به خوبی دیده نشده و در نفوذ به ذهن مخاطبان با مشکل مواجه خواهید شد.

درباره‌ی نویسنده
گروه مشاوره سرو ارائه دهنده خدمات مشاوره ای مدیریت شامل راهکارها در زمینه های منابع انسانی، مارکتینگ، سرمایه گذاری، ​​​​حقوقی و ثبتی شرکتها، آموزش و پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...